سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام آرام دلها

سلام:قصد داشتم در این پست به موضوعاتی خارج از بحث سینما بپردازم...اما نامردی برنامه (هفت)در حق مسعود ده نمکی و فیلمش و حضور امروز ده نمکی در برنامه(صبح بخیر ایران)و حرف هایی که زد،باعث شد که ساده از کنار این موضوع رد نشوم.

استقبال مردم از اخراجی ها3

فیلم ده نمکی نه سیمرغ بلورین فیلم فجر را گرفت و نه خرس طلایی جشنواره برلین را...بهترین هدیه  ای که به ده نمکی داده شد،حضور مردم در سینماها و استقبالشان از فیلم اخراجی ها 3 بود.

فیلمی که در ابتدا دوست و دشمن ،مخالف ساخت آن بودند.

فیلمی که حقایق تلخی را برای ملت بازگو کرد.

فیلمی که از دل برآمد و به حق بر دل نشست.

فیلمی که مردم را با هر طرز فکر و هر سلیقه ای به پای پرده ی سینما کشاند.

فیلمی که آنقدر مظلوم بود که خودِ ده نمکی مجبور شد تهیه کنندگی اش را هم به عهده بگیرد.

فیلمی که همه در آن در خدمت فیلم بودند و همه دیده شدند.

فیلمی که نشان داد ((یدالله فوق ایدیهم)).

همیشه با خود فکر می کردم که دیگر سینمای ایران جایی برای بچه حزب اللهی ها ندارد...و آنقدر در منجلاب دروغ و فساد و بی حیایی غرق شده که ما باید فقط نظاره کنیم و افسوس و خون دل بخوریم.اما اشتباه کردم...

ده نمکی نشان داد که هنوز هم امیدی هست.هنوز هم از قشر پابرهنگان هستند کسانی که فریادشان را به گوش ملت برسانند.هستند کسانی که مقابل افرادی که یک عمر ارزش های این ملت و ارزش های دفاع مقدس را زیر سوال بردند،بایستند.

و اما ده نمکی شیوه ی نو و جدیدی را در فیلم سازی آغاز کرد.

فیلمی ساخت که در آن سوپر استاری وجود نداشت که برای 10 دقیقه بازی بخواهد 150 میلیون،دستمزد بگیرد.

فیلمی ساخت که موضوع اصلی آن رسیدن دختر و پسری به هم نبود(مثل تمام فیلم های آبکی و بی محتوایی که در سینمای کشورمان مرسوم شده.)

فیلمی ساخت که با شنیدن  تیتراژ پایانی اش (بسیار متفاوت و جذاب بود)مردم را که در حال خروج از سینما بودند،سر جایشان میخکوب کرد .

کسانی که این فیلم به ضررشان بود ،زمانی که قشرهای مختلف مردم را در کنار هم دیدند،خشمشان چندین برابر شد...

پس دستور فرمودند که ای مردم!فیلم اخراجی ها را تحریم کنید. و برای به کرسی نشاندن هدفشان به رسانه های بیگانه متوسل شدند.اما زمانی که دیدند حرفشان خریدار ندارد،تصمیم به سرقت فیلم از روی پرده سینما گرفتند و دانلود آن رادر اختیار مردم گذاشتند...اما زهی خیال باطل

از آنجایی که ((عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد))این کارشان سبب شد که مردمی که حتی رغبتی به تماشای این فیلم نداشتند پا در سینما بگذارند و علت این همه دوندگی و تلاش برای ندیده شدن اخراجی ها3 را بیابند...

به هر حال این فیلم بهانه ای شد که عده ای از حزب اللهی ها،پا در عرصه ی تئاتر و سینما بگذارند و انشالله سینما را از این حال و روز در بیاورند(انشالله،اگر خدا بخواهد من هم یکی از آنها باشم).

دانلود تیتراژ پایانی اخراجی ها3


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 یدالله...       ربنا!لا...

مشخصات مدیر وبلاگ

فرشته ناشناس [4]

شوخ طبع-احساساتی-نازک نارنجی ولی زود جوش میارم-از انتقاد به شدت متنفرم-کمی دهن لق-کمی فضول-دارم سعی می کنم که کم گویم و گزیده گویم...عاشق جنب و جوش...صریح اللهجه...یک جا نمی تونم بشینم...اگه تعریف از خود نباشه باید بگم که به خوبی می تونم یک گروه رو هدایت کنم-عاشق جمع هستم و از تنهایی بیزارم..و...........
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ